söndag 29 september 2024

Djäknasundet....

 


...tog jag å vår lilla pälskling oss till idag, faktiskt för första gången sen vi flyttade hit😍


det var vackert💚 men väldigt tråkigt att folk slänger så jäkla mycket skräp😠 man njuter ju inte direkt gott av att stöta på en använd binda t.ex (var mycket annat skräp oxå)😳 när man vandrar omkring här..
jag har nog blivit lite för van i att ha en egen strand...å när jag här nu kom till en allmän badplats så fick jag chocken av allt skräp😯 jag hade glömt hur vidriga vi människor var kring just det med att slänga skräp i naturen😰

jag säger det igen å igen å igen....är INNERLIGT TACKSAM över att vi har en egen badplats hemma hos oss🙏💚

detta är EN av många anledningar till det!



då aktiviteterna blir lite begränsade för vår kille nu, så bestämde jag mig för att ta med mig tiger på en biltur-som landade i djäknasundet, så det hände något spännande för vår lilla påjk under denna lördag😃💙

å jag märkte hur nära vi ändå bor till djäknasundet, så jäkla långt vart det inte hemifrån, då vet man dä nu då😊






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you