onsdag 9 november 2011

ängelas 2års dag:-)


vår älskade lilla tjej har blivit så stor:-)  den 31oktober 2009 föddes våran lilla Ängela jonsson på BB i skövde..och nu har hon blivit hela 2år våran lilla ängel<3  och hon får ju ofta till den här minen,å hon är ju så enormt söt lilla gumman<3

 ängela och hennes systerdotter leia mumsar på kalas-mums;-)
 mamma jag;) får allt hjälpa till lite med presentöppningen:)
 och hon har fått så möe presenter:-) öjöjöj;-b  så nu orkar vi inte ens se åt nån mer present,hehe;-b här har hon precis fått en mycket omtyckt traktor:-) av faster kicki med familj<3

 full av glädje<3 
 vi hade två kalas:) ett för min sida och ett för pappa mattis sida..och på första kalaset så fick hon av moster eva med familj en stor servis...och den var väldigt omtyckt:-)
 tihi<3 :-) SÅ SÖT hon är när hon ordnar å grejar våran lilla going<3

 här har hon kafferep med barbie och "råtte" ;-)  jag älskar detta fotot<3 hon är så enormt söt!
 hihi:) kaffe eller te?...
 och det här fotot var jag bara tvungen att klämma in här med:-) härligt kort som jag tog preeciis när hon var mitt uppe i....ja...vad var det hon gjorde;-) ?..
 ängelas 2års tårta:-) kan oxå tillägga att så länge jag kan minnas,så har även jag fått denna tårtan på alla mina födelsedagar när jag var barn:)
 nu ska här blåsas ut ljus:-)
 ååå heeeej:-) <3
 åå med lite hjälp från mamma anna såå....whooosch;-) så var det två små ljusen utblåsta:) jag gillar det här kortet<3
 en av hennes presenter hon fick var denna fräsiga polisbil:-) oxå omtyckt..tack moffa å astrid<3
 och här har vi presentbordet när vi helgen efter hade andra kalaset för mattis sida:)
 fast denna gången var det inte så intressant att blåsa ut ljusen,så det blev pappa som fick göra det!
 å sen var det dax för födelsedagsfika:-) till ängelas glädje..hon bara ÄLSKAR KANELBULLAR OCH BALLERINA:-) det är väl egentligen det enda "godis" hon äter! och det är faktiskt rätt skönt:-)
 yum,yum med kanelbulle;-)
två små tjejer mumsar å står i;-)

och på självaste födeledagen 31 oktober så uppvaktade jag och mattis henne med sång och presenter och såklart kanelbullar med två ljus i:-) och så fick hon sin favoriträtt till lunch (pannkakor) osv:) ängelas dag helt enkelt<3  hehe å när sjöng för henne så undra hon no lite vad vi höll på med,men hon tyckte det var kul:-)  hon verkar vara helnöjd över sin födelsedag och ALLA presenter hon har fått:-) 

just i detta nu så har hon feber:-( men det var ju skönt att hon slapp vara sjuk under sin födelsedag iallafall!

nu ska jag snart gå upp och lägga mig bredvid  våran lilla sjuka tjej,usch hon hade riktigt hög feber förut.-/ hon brukar inte vara sjuk så det va väl dax att få sig en släng nu då antar jag... vi hoppas att hon blir bra snart<3

godnatt från oss här på våran kulle:-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar