söndag 13 november 2011

hittade några gamla godingar...

 ...igår här...som denna bilden där jag tog kort på speglingen (trodde jag) men som ni ser så gled denne lille man in så fint;-) lagom till att jag knäppte,tihi:) jag tycker kortet är festligt ja:-)
 hihi:-) å så detta då...när det visst hände en "liten olycka" när mattis skulle öppna färgburken minsann *fniss* å just att han ser så bedrövad ut oxå;-)
 och ja...DETTA ÄR ju verkligen en utav anledningarna till att jag älskar mitt jobb...allt det vackra jag får uppleva...<3 det fattas bara älvorna...<3
 och så denne lilla man som jag mötte på en gata här i stan:) och som GÄRNA stod i centrum ena stund,hihi;)
...och från en av fjolårets höstutflykter<3 våran lilla älskade tjej..den underbaraste<3

med tanke på hur MÅNGA bilder jag har här i mitt "arkiv" så kommmer jag nog att då och då bjuda på lite "godis" därifrån:-)

hoppas ni har haft en fin helg alle`

hej då:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar