lördag 5 november 2011

idag....

 vi:-)
 på morgonpromenaden så gick vi förbi maja och hälsade lite<3 vi stod och prata lite med henne här men hon höll definitivt inte med om det jag sa här,det visar hon tydligt genom att skaka på huvut;-)
 jag märker att kortena inte är riktigt i ordning här...det blev lite tokigt när jag förde över bilderna hit...  men iallafall,här har vi en liten ängela som leker i sin "lekpark" :-)
 jag gillar att se de detaljer som man inte ser för blotta ögat annars..

 ängela riktigt njöt av alla höstlöven som fallit i våran trädgård<3
 våran lilla tjej njuter av hösten:-)

 å lövena for genom luften:-)
 :-)
 även fast hösten visar sig förfullt runtomkring oss så betyder det inte att man inte kan få äran att stöta på en liten färgglad blomma:-)
 ikväll blev många ljus tända för våra nära<3  jag,mattis och ängela gav min syster ett ljus vid hennes minneslund<3
 bilden gör det inte riktigt rättvist..men det var riktigt vackert när alla ljus lyste upp kyrkogården<3
när vi kom hem till våran stuga så vandra jag ner till våran ek där mina katter majsan och musses skal är begravda<3<3 ett ljus för min älskade majsan,och ett  för min älskade musse..jag saknar dom..... det är så skönt att bara kunna gå ner till eken och sätta mig och vara med dom en stund......<3

-i nästa inlägg så visar jag bilder från ängelas 2års dag<3

ta väl hand om er<3

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar