söndag 1 juli 2012

familjen jonsson ute på spatsering:-)

 ...som innehöll följa-john;-)
 ..vem springer fortast? ;-)
 ...lite hopp å skutt;-)     
(det ser nästan ut som att ängela drar ner sin mor på jorden här;-)
 whiiiiiiii :-D
 ...hopp å plask i pölar :-D
 ...och en alldeles ljuvlig syn med våran lilla dotter i all vacker grönska<3

OCH att ej förglömma...vi fick oxå se nytillskottet i granngården, det lilla bruna fölet,som kom till världen för två veckor sen<3 dom är ju så underbara de små fölen, på sina stappliga ben och livsglädjen som får det att spritta i de små fyra "pinnarna" där under, hihi...ja det är så gott att se<3
(dock tog jag ingen bild på det lilla livet)
där upplevde jag bara genom mina sinnen......<3

nu är jag trött i mina två (lite större) "pinnar" ;-)
plus att jobbet kallar om ett par timmar, så nu tar jag mig upp en våning!

PS.nu när jag satt här och bloggade så märkte jag vilket speciellt ljus det var ute...och finner när jag kollar ut..en såå vacker regnbåge...stor och vacker från ena sidan till den andra<3
och med denna upplevelse som också förgyllde mitt sinne...så går jag nu och lägger mig..

godnatt...eller...godmorgon... ;-)

hej då:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar