lördag 21 juli 2012

Hej därute:-)

...av blogguppehållet att döma..så har jag och min lilla familj varit iväg på en underbar semester nere i "mitt" skånerike<3

vi hade verkligen en underbar vecka:-)

och konstigt vore ju om jag inte tagit massa bilder ;-)

vi kom hem i eftermiddags och det har varit minst sagt intensivt ända sedan vi kom hem.... varken jag eller mattis har landat riktigt ännu...vi tror fortfarande att vi är kvar i stugan i furuboda...men det blir nog så när man har bott där ett tag nu och helt plötsligt nu är vi hemma i vårat sjöängen igen. 
vi har inte riktigt hunnit landa ännu...men det gör vi snart:-)

håll till godo iallafall ;-) för jag kommer dela med mig av bilder från våran skåneresa när jag får tiden till...

jag ville bara visa lite här att jag lever ;-b 

kramar till er ni fina som kommer in hit och hälsar på<3

hej då sålänge:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar