tisdag 24 juli 2012

underbara skåne...

 ängela får se havet för första gången<3   *åå..titta mamma,titta*  <3
 just här har även mina små fötter gått väldigt många gånger när jag var barn..(om somrarna då vi åkte hit och bodde i stugan i flera veckor:-)  
..och man kände de lite större stenarna i sanden under fötterna och mellan tårna, för att sen komma ner till den fina sanden, och framförallt..det stoooora havet.. en sådan grej man minns....<3
 ojjj...så stoooort... vattenfall som ängela sa:-) tänk att se det här stora för första gången i sitt liv<3
 hihi..till en början gjorde vi så här när vågorna kom;-)
 jag håller mig bredvid mamma tills jag känner mig trygg;-)
 vi gick ner på morgonen och havet glittrade så otroligt vackert..som bara det kan göra<3
 vem är den lilla tjejen som står låångt där nere<3
såklart så visade jag även sanddynorna där jag och bror min ofta sprang i full fart ner:-)
 klättrar upp för sanddynen för att sen springa ner med mamma:-)
 ja...man minns...här hade vi skojjigt ibland dessa sanddynor..det var så härligt att i full fart ta sig ner och sanden den yrde:-)
 förmiddagsfika ute på balkongen i stugan<3
 och titta här<3...i ett av trädena utanför stugan så har herr och fru björktrast (det måste vara en björktrast) knåpat i hop detta fina bo och där har dessa små liv blivit till<3
 dagligen så kollade jag till den lilla familjen<3 och det är så härligt att se vilket liv det blir när mamma eller pappa kommer med smaskiga godbitar till dem<3 hihi  öjöj sikket liv vi för då sej:-) <3
jag tycker det är så mysigt att beskåda dom<3

maria....moster min..har du sett om de är utflugna ännu?? hur går det för lilla familjen där uppe i trädet?

ja, mina bloggläsare, jag har ju så klart många flera bilder, men jag delar upp det i flera inlägg:-)

så håll till godo;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar