fredag 8 november 2013

Ängelas första egna bok... :-)

 ...som hon gjorde hos sin dagmamma idag :-)
 ...och där i har hon bland annat målat henne och mig så fint här :-) jag blir ju helt varm i hjärtat alltså <3 vilka söta små....vi... :-) <3
 författaren tagen på bar gärning i sitt skrivande :-)


 ..å när den lilla författarinnan inte skriver så åker hon på sin nya mycket efterlängtade sparkcykel :-)
 koncentrerad ska man vara när man åker sparkcykel ;-) <3
 WHIIIEEEE så dä går :-D  hon är jätteduktig lilla gumman <3




 ..författarinnans moder anna har hållts mä lite annat idag mä :-)  det här med de vegetativa arrangemangen som jag har fått "tokdille" på...dom har ju som bekant även tagit sig in i våran stuga <3  så här har jag pysslat lite mer vid handfatet i övre badrummet :-) det är så skoj att knopa med fina pinnar, mossa m.m från naturen <3 jag har hittat ännu en passion...... :-)
..innan jag åkte till dagmamman å hämtade lillan så for jag ut till min vän stina i rörsås och åt gofika och satt och pratade och myste.

har varit en väldigt fin fredag idag :-)  

hoppas även ni hade en lika fin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar