fredag 15 november 2013

Fredags-Skoj :-D

 ...har haft en j.....g träningsvärk efter förra helgens ridning på sofias häst, så morgonpromenaderna har inte ens vart å tänka på...men nu imorse...då vart det så jag kunde promenera iallafall :-)
och vad vore en skogstur för anna utan att få med sig allehanda pinnar från skogen ;-) 
 efter en snabb tur ut till rörsås till min vän stina för å lämna den "veckliga" tobleronen/munkarna till henne (då jag inte kör ut tidningen till henne längre), så ser jag ändå till att hälsa på henne...hon blir så glad, och det värmer otroligt ska ni veta <3...

...så for jag in till dagmamman och hämta ängela lite tidigare än vanligt, då vi skulle åka på barnteater på biblioteket här i våran lilla" bù " :-) tillsammans med sofia och hennes son felix, som är lika gammal som ängela, riktigt skoj <3

 detta var spännande för ängela, då det var första gången hon var på teater <3 detta gör vi om flera gånger 
:-)
 när teaterföreställningen var över så ble`dä fullt mä bus av ängela å felix :-D
å TJOOOJJJ va skåj dom hade :-D

underbara barn <3 

dom verkligen...lever.....på riktigt.........<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar