fredag 25 april 2014

I mitt skåneland våren-2014

 ..om man tittar noga,noga...<3

 naturen börjar vakna igen...<3


 vår<3

 lilla albin tar en tupplur <3
 den första sädessärlan för i år såg jag nu nere i skåne<3 men nu har jag även sett den här hemma<3 också ett mysigt vårtecken..
 mina fina <3 <3
 en liten,liten albinen *hihi* <3


 du...havet...<3
 tre GOINGAR som jag tycker mycket,mycket om <3 <3 <3
samma dag som jag åkte hemåt till skaraborg igen, så for jag, lina,niklas å albin till virrestad och gick på loppis :-) jag som ääälskar loppisar hittade såklart fynd ja mä :-) gammeldags klänning till ängela å fina bruna strumbyxor till henne, en skjorta till mig å stövlar å...ja...det blev lite smått å gott såklart :-)  ni "känner" juh mig ;-) 
här har lille albin hittat ett trätåg som han blev myycket fäst vid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar