söndag 13 april 2014

"mitt" skåne, våren 2014 :-)

som det sig alltid bör ;-) så får ni såklart kolla på bilder från ännu en skåneresa som denna bloggförfattarinna ofta ger sig ut på :-)

 lina arbetar  med ett av sina verk i deras verkstad <3

 jag har ju tidigare här i bloggen visat er några av linas verk, å här har vi ännu ett <3 hon är så otroligt duktig <3 
alla detaljer..minsta ansiktsdrag...
 och jag tycker hennes verk uttrycker känsla och tanke...<3 det är det som är meningen också... <3
 ååå lille albinen springer runt för fullt i deras skånelänga :-) här i full färd med att visa oss massa intressanta grejjor som han springer på sina små paltèr å hämtar *hihi* <3
 här ger jag lina healing och ansiktspill framför brasan:-) 
å jag måste ju meddela att somna framför den varje natt är INTE fy skam kan jag meddela <3 jag sover som en björn hemma hos dom :-)
 här ligger jag å bare...myser å har dä gott <3
 vi blev åxå mä flätor :-)

 niklas sitter i verkstan och spelar <3 som han säger (OCH som jag märker när han spelar) så är detta som meditation för honom <3 
 det är härligt att se hur han "riktigt sjunker in" när han gör det han älskar..<3
 när jag vaknade (först av alla i huset kan jag tillägga) och satte mig upp så var denna lilla söta rödhake det första jag såg<3 det såg ut som att han satt där och njöt av morgonsolen <3  det var en jättefin och mysig stund där jag nyvaken satt och tittade på detta lilla liv därutanför fönstret <3 ..en fin stund... <3
 och påtal om rödhakar så kan jag berätta att vi har ett rödhakepar som är här vid buffefatet varje dag nuförtiden...och då har jag nu märkt hur vackert dom faktiskt sjunger...<3 den sången njuter jag mycket av nu...<3
 *hihi* hur går det här nu albin *hihi* fullproppad där ser jag ;-) 
här sitter vi på ett mysigt litet fik som ligger vid kiviks musteri :-)
 en håller på mä ditt å en mä datt ;-)
 vitsippor vid stenshuvud <3
 lina hittade detta hasselnötsskal <3 vackert inuti eller hur <3

lina kopplar av <3

det är så skönt att bara lägga sig såhär rakt upp å ner på gräset å njuta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar