lördag 12 juli 2014

Mys på hällekis säteri...

...hade det jag, ängela, mor och far igår <3

 här kan man sitta i det mysiga orangeriet och äta, med vindruvsrankor hängandes i taket över dig <3 jättevackert <3 här inne satt jag och min vän marie och åt härom helgen, ett mycket mysigt ställe att åka till är hällekis säteri, man kan äta mat eller fika i mysig atmosfär, de har även utställningar och så vidare <3 och även under andra tider om o året så vankas det mysig julmarknad/mässa här och så vidare :-) hit återkommer jag ofta <3 och jättevacker natur runtom och naturreservat som är så otroligt vackert <3 detta ligger vid foten av kinnekulle <3
jag brukar säga det...att "vårat österlen" är just..kinnekulle <3 
underbart ställe, och att ha det så nära också <3


 å jag kan ju säga det att deras varma choklad med jordgubbe, marscmallows (stava ja rätt där nu ;-b ) och maräng å vispgrädde är ju att dö för kan jag säga ;-) MMMMMMMUMS ;-)
 bus med morfar sin <3
 besök i den vackra trädgården bakom...... <3



 ;-)


 mycket vackert av naturens konstverk fanns i denna trädgård <3
 ;-b  nä jag säger inget ;-D vi ä som vi ä, vi jonsson`s *hehe*
 våran älskade dotter å jag

 ängela kastar en peng i "önskebrunnen"

 här möblerar ängela om tydligen ;-)
 <3



 här är fotografen kära dotera mi` :-)
å här är vi heeela gänget :-D

jag njuter så gott av livet <3

jag är så tacksam för allt....för dom som jag har nära mig....för det som jag får uppleva...och mitt liv i övrigt...<3

det är ibland svårt att sätta ord på en känsla...men jag känner helt rent, rakt igenom....varm tacksamhet......<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar