lördag 12 juli 2014

Tillbaka i tiden....

..idag.med "mina tjejjor" <3 




<3


 leia å hennes medhjälpare drar för kung å fosterland ;-)
 <3

 amanda förklarar mä stooor inlevelse hur en av de gamla djurfällorna fungerar ;-)

 *hihi* idag lärde amanda mig något nytt...att när man tar ett sånt härn`t gruppfoto som vi försökte oss på här ovan ;-) där en sover i mammas famn å en ä ur bild ;-b ...att då kallas det wefie :-) om man tar en bild på sig själv så heter det ju selfie, å detta heter då wefie ;-) 
ja...ni vet ;-b jag ä ju snart hela 32 år gamme`l hänger ju inte riktigt mä i svängarna, så idag så lärde sig "tant" något nytt ;-D   vad wefie betyder ;-)



 här fick jag till en rätt mystisk bild....

 vaaaart är våra barn ;-) *hihi* <3
 jag märkte att det var fuuull trafik halmtaket på huset, å misstänker då att jag står och tittar på ett jättestort insektshotell ?!...misstänker jag :-) <3 


 <3




 sååå vackert med speglingen i vattnet<3

dessa 4 bilder nedan har amanda tagit :-)
 *skratt* denna kanotturen blev kort!!! men intensiv ;-D VÄLDIGT intensiv ;-D *haha* ja, jisses *hihi*
 <3
 fina <3
här är vi alla flickor på väg ut på våran "roadtrip" här har vi di sockersöta små därbak i bilen <3 <3

TACK ni fina för denna jättehärliga dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar