tisdag 23 september 2014

Är det inte kärlek...så säg..

-Nu är hundarna hemma hos matte å husse igen, men vilken mysig helg det har varit med dom här hos oss <3

på söndagen så hade jag min sovmorgon, och hundarna höll sig mycket uppe hos mig, speciellt tessan (schäfern) <3 å flera gånger så kunde jag i min lätta sömn höra hur hon gick runt sängen och bort till mig å så la hon huvudet på mig. och sen när hon märkte att jag väl vaknat...aa då hoppade hon helt enkelt upp i sängen och lade sig bredvid mig utsträckt med huvudet på kudden <3 och något som jag tyckte var så fint var att hon oxå då lade sin tass på mig (nästan som att hon höll om mig) 
det var en sån fin stund....älskade lilla tessan <3 

jag har kommit att älska henne bra mycket jag..<3  och även lilla wilma såklart<3  men det är något som jag inte kan sätta fingret på med tessan...<3

 ..å sen så anslöt sig resten av gänget hos mig där i sängen *hihi* , blev en ritti`mysestund där på söndagsmorgonen <3 :-)
 UNDERBARA tre <3

 fina,fina wilman <3 du ä så GO <3
..och det känns även kärlek för naturen...<3 kolla vattendropparna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar