söndag 14 september 2014

Pannkaksfest ;-D

..blev dä idag här på solhed :-)

 jag kan ju säga det..att detta är heeelt klart den största pannkakssmet jag nånsin har gjort :-) och i vanlig ordning har jag min söta å snälla lilla hjälpreda med mig :-) <3
 glaaada gänget ;-) redo att hugga in på den giiigantiska pannkakshögen ;-)
 ...ja...jag sa just gigantisk ;-)
 *hihi*  en liten goding somna visst lite på maten ;-) <3

 fina,fina lilla sessan <3

 mossan å jag ;-)
 våran ek börjar visa oss att hösten är på gång..<3
 <3
 jag njuter...<3 jag njuter så....
 ...vill alltid vara hos dig......<3
 ängela å mormor hennes leker kurragömma , å det är "någon" som har gömt sig borte vid grankojjan och skakar på grenarna så mormor ska se ;-) å det såg så härligt ut <3
va go hon är älskade lilla <3
 ängelas plan lyckades ;-)
 ..hittad :-)   aaa...going <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar