söndag 7 december 2014

En riktigt goèr dag :-)

 ...som började med att jag å dessa två damer i form av ;-) dotera å modern åkte och shoppade på second hand i vår lilla stad och sen till ännu ett ställe...å hem kom vi med flera byxor till ängela å tröjor å plastblommor, en jättefin brun stol som jag ska göra ett fint arrangemang på tänkte jag och så vidare :-)  
bilen blev helt full helt enkelt med oss och våra fynd ;-)
 ..som sagt ;-b
 när vi kom hem så fick ängela kvalitetstid med sin mormor å morfar medans jag åkte till "min" stina ute i rörsås :-)
å som vanligt så blev det en mysig fikastund ute hos henne <3 med nybakta kringlor osv..mmmums;-)
 jag älskar ju klockan som står härborta som kallas moraklocka tror jag allt va.... dom är så vackra tycker jag <3
 å stina har gått och fått sig en liten bästis i form av denna lilla kattdam som heter fia :-) <3 hon har valt att bo hos stina helt enkelt...kan jag kortfattat säga <3 hon är så go lilla damen fia :-) <3
vi avslutar detta inlägg med denna lilla söta "kårv" ;-)   
å ni förstår ju hur bedårande söt hon oxå var när hon hade rullat in hela sig själv i detta papper *hihi*  GOOOOING !!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar