lördag 27 december 2014

Vintern...den kom... :-)

 ...det började snöa igår kväll...å när vi vaknade imorses så sa jag till ängela att hon skulle gå å kika ut genom fönstret, då jag visste att det var helt vitt ute.. <3 åå hon blev sååå glad och sprang ner till pappa sin å berättade :-) <3 gumman lilla <3
 idag va vi ute hos fijis med familj på storegården å myste <3
 å ni förstår ;-) ..jag vet en till som blev JÄTTEGLAD att det kom snö ;-) 
lilla goa tessan såklart <3 ...
 tessan bara älskar ju att fånga snön heeeela tiden ;-) när ängela kastar upp snön så dä yr i luften, å det är liika skoj vaaarje gång :-) hon tröttnar aldrig tessan lilla <3
 lilla wilma har även hon vart å härjat i snön :-)

 ..jaa hon ser för härlig ut när hon försöker fånga snön som ängela kastar upp <3
 två flickor som hade skoj en braa stund :-) <3
 :-)
 whiiiiih så dä leks i snön :-D

 älskar er båda, små gryn <3



 jag på hästen tinker, å fia med hundarna vart ute på en liten ridtur <3 å både jag å fia hade åldrats en heel del efter den turen..*hehe* vi va helt kritvita av iskristaller i håret å i ögonfransarna hängde även där iskristaller ;-)  vi såg allt bra härliga ut må jag säga ;-D
 fias stora stall, där hon har sina två egna hästar och sedan några inackorderade hästar oxå <3
 när man kom in i deras hus så va en varm brasa tänd <3 himla skönt oxå när man vart som en isbit efter ridturen ;-b
 den vackra linden framför deras hus<3 allt är snö och täckt av små vackra iskristaller <3
..så ja undrar jag ;-D om inte pulkorna åker fram ordentligt imorgon ja :-D

dä ä ju så härligt att leke`i snön ju, och så himla vackert med vinterlandskapet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar