söndag 21 december 2014

Till göteborg jag for häromdagen...

...för att gå till frisören och underhålla mina dreadlocks :-) fick se morgonens första ljus...från tåget <

när jag satt inne på stationen å väntade på tåget hem så såg jag denna duva....lite sorgligt oxå på något sätt...han satt därinne bland alla människor som for hit, än dit bland affärer som skyltade med sina "kom å köp" skyltar....för att få in sina pengar....dessa pengar som har fått en ALLT FÖR stor del i vårat samhälle :-(  
bara du inte glömmer det VERKLIGEN VIKTIGA säger jag bara... <3
denna lilla duva var skadad i ena foten/klon :´-(  det som gjorde mig trygg var att han kunde flyga iallafall <3 så han kan ta sig ifrån faror osv <3
ni ser hur han håller upp sitt vänstra ben..klon såg ut att vara rätt illa däran...kan tro att han har blivit klämd eller liknande :-(  
å det verkade som att denna lilla vän brukar vara där...då jag såg hur den restauranganställde gav honom mat vid ett visst ställe där vid serveringen <3 en människa med gott hjärta... tack...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar