måndag 5 januari 2015

En helt alldeles förträfflig dag ;-)

...blev dä i lördags mä :-) , men börjar med en bild på goa lilla grannhunden milla <3 som vi var hundvakt åt på nyårsafton :-) hon var inte jättelätt att få en bild på..men den här är lite söt tycker jag <3
medans fia tog hand om hästarna å gjorde sitt, så tog jag hand om våra småttingar och wilma å tessan <3 såklart så stod plättar på lunchmenyn ;-)
underbara...<3
*men...kan inte inte någon leka apport med bollen med mig då* bedjar goa lilla tessan <3
vankas det fika...så vankas det även wilma ;-) <3
*ska jag ge mig på denna måntro* ;-)
*ja, men dä va juh `piece of cake` det* ;-) ingen pinne är för stor för mig sej <3
älskade wilma <3
*kärlek* <3

*hihi* ja..ibland så ser man i efterhand vad man fångat på bild ;-) här har vi en dam som tar sig ett slick om munnen minsann :-)
här har vi 4 av de 6 hästarna på går`n <3 två är deras egna och 4 är inackorderade då :-)  å ett litet tessanöra i bild oxå ;-)
åå även ett gammalt utedass hittade jag i "gömmorna" på gårn ;-)
..en riktigt solig och fin dag <3 
som jag sen avsluta med genom att åka ner till "granntanta/loppistanta" ;-b å "kacklade" till en kopp te :-)
TACK för att jag har fått lära känna dig fina jeanette <3
vi är rhätt bra på å "kackla" vi ;-D

-så...ja...har varit en alldeles förträfflig dag helt enkelt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar