måndag 4 september 2017

Busungar i trollskogen :-)

Jag å tjejjerna å våra fyrbenta vänner cyklade bort till trollskogen å myste nu i helgen♡
jag njuter så otroligt mycket i skogen.....det är livskvalitet att få bo så nära den..att bara kunna gå ut genom dörren i princip..för att komma dit<3 det är som bekant.. något jag älskar<3

det har börjat komma vatten i bäcken igen å hundarna var inte sena med att hitta en kul badpöl hihi <3


sessan med sin söta lilla svarta nos<3
det finns ju inget härligare än att se barnen leka i skogen...och även se hur hundarna springer runt å leker...dom riktigt fooor fram mellan träd å mossa hihi det såg så underbart ut :-) <3
..att vara så nära `dig`..kunna känna dig...<3


ni ska veta...att denna lilla tös lämnar knappt min sida.....<3 hon håller sig väldigt mycket nära mig...hon vill vara där jag är ...hihi tillåmä på toan ska hon mä ibland ;-)  det verkar som att hon känner en trygghet hos mig...  
lilla älskade älskade sessan...här låg du bra minsann...du å jag där på picknickfilten<3 å lite kli på magen på det å så va allt toppen hihi <3

vackra lilla du<3

du å ja gumsan...vi ä ett bra team hihi<3
vissa träd i den här trollskogen...har armar....;-b

det här trädet försöker säga nånting ;-)
hihi <3 en liten skogsälva :-)


mitt ÄLSKADE barn å lilla sessan som får ompyssling i form av magkli (som hon ÄLSKAR) <3 :-)
om inte denna bilden vart suddig, så skulle de va en riktigt söt bild <3
vi alla påväg bort till trollskogen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar