lördag 9 september 2017

Du å jag å skogen...

jag älskar tigers å min morgonpromenad som vi tar varje morgon :-) han gör sitt å jag gör mitt men ändå så har vi koll på varandra så vi inte tappar bort varandra<3
som en dröm...vattendropparna...<3

såå vackert...<3
å alla dessa svampar som finns ute i naturen nu...helt otroligt..<3
hihihi jag fick min lille kille att sitta still en kort stund där brevi`den lilla svampen :)...
...för att sen springa iväg igen hihihi lilla goingen min<3
åååå vad jag mår bra när jag får vara nära `dig`...<3
trollskogen är sååå otroligt vacker om morgnarna när solen kommer igenom såhär..<3 vilken plats...<3

promenaden för denna mårronen är avklarad...men min lille kille ville vara kvar på fältet å leta sork en stund ;-) det är lite av hans favoritsyssla ;-) <3  han ser så söt ut därute när svansen står rakt upp medans han gräver å huvudet sniffar på de små sorkarna precis under mark...han ser för härlig ut<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar