lördag 30 september 2017

Lite sådär tosigt glad...

......är jag såklart oxå över att får på mig kläderna igen som inte ens gick på i somras :-) så nu hardet börjat hända grejjer med mitt "tempel" oxå...det var ju det där...med både kroppen och själen..som faktskt hör ihop<3

...från insidan...och ut...<3
nu på kvällen när lillan har somnat efter denna riktigt lyckade dag<3 så ska vi vuxna (haha eller vuxna å vuxna?? ;-b ) låt oss säga istället...

..att nu ska vi de stora barnen ha lite kvalitetstid iform av att kolla på outlander å fika :-) men FÖRST vill jimmy blåsa mitt hår...å det säger jag ju INTE nej till :-) då jag TOTALT ÄLSKAR att bli pillad å dragen i håret...ända sen jag va liten så är det dä bästa jag vet :-)  så inte fy skam alls att den jag lever med vill blåsa mitt hår varje gång ;-) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar