lördag 4 november 2017

Ängela 8 år


du....som är mitt allt...du...som får mitt hjärta värka av kärlek...du...ängela...min älskade dotter har blivit hela 8 år :-) <3
 stugan är redo för kalasgästerna att komma :-)

 <3

 du önskade dig en prinsesstårta å prinsesstårta blev det :-)
 *mamma jag vill att du står med mig när jag blåser ut ljusen*  lilla älskade gumman min<3 klart att jag gör...<3
 vår sittstubbe i vardagsrummet fick agera presentbord :-)
 ni vet...finns dä hjärterum så finns det stjärterum ;-) i vår lilla stuga så vart det denna dag mycket med folk ;-) 
presentöppning :-) 
väldigt uppskattade presenter fick hon :-) här en "bakarlåda" av morbror m.fam :-) ängela ÄLSKAR ju att blanda ihop både dä ena å dä andra i köket här så detta va ju klockrent:-)  alldeles egna ingredienser (så slipper mamma fylla på skafferiet hela tiden då innehållet därinne mattas av efter ängelas framfart hehehe ;-b) 

 du testar ofta vårat tålamod här hemma å är en RIKTITTT ENVISER LITEN DAM..å trots att man kan bli helt galen på dig bortemellan när det bråkas...så ÄLSKAR VI DIG NÅT SÅ GRYMT MYCKET ÄNGELA<3
vi ser dig växa...å vi växer tillsammans...<3
 lek i trädgårn mä kompisarna :-) <3
 nu är det ju såhär att tyvärr så drabbades ängela av magsjuka natten till sin födelsedag :-( så just den stora dagen blev lite speciell å i vilans tecken...å jimmy är nyoperedad och låg å hade ont samtidigt som ängela kräktes....aa det var inget vidare :-/ stackare...   men hon var så duktig lilla gumman<3
...så 8årsdagen har fått delas upp på flera dagar då vi inte har kunnat göra det planerade på själva födelsedagen... 
 men...sjuk eller inte ;-) så har hon  VARJE år fått sin födelsedagssång och tända ljus av oss :-) fast denna gången med en liten twist :-b då vi hade andats in helium precis innan hihihi å det hade hon riktigt roligt åt :-D  (video från det ögonblicket finns på min instagram:-)  
du växer så fort gumman<3 

familjemys på stellas lekland va oxå en önskan <3 så när 48h hade gått efter magsjukan..så for vi dit :-D

å snart närmar sig även hennes efterlängtade barnkalas på stellas lekland :-) det ser hon MYCKET  fram emot ;-D tycker även jag å jimmy ska bli riktigt skoj :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar