onsdag 22 november 2017

Hemma från skåneland...

...med ny sprudlande energi som jag alltid får efter att ha varit därnere♡♡♡♡


Har ju såklart tagit många bilder i vanlig ordning ;-)

..som kommer trilla in här såklart:-)♡

Det är fint å se att ni fortsätter besöka min blogg♡ även fast det ibland kan gå ett tag mellan inläggen. Men det beror bara på när jag får tiden till att 'ha skoj härinne' :-) vardagarna brukar ju gå i ett med hämtning å lämning å läxor å det andra som ingår i en vardag.. (pust..ibland asså) 

Så det är på helgen jag brukar få till inlägg härinne i bloggen:-)
För då har man mer tid att sätta sig å hålla på med bloggen♡

Så...vi ses till helgen igen då :-) nu ska jag sova efter nattjobbet. Så ska lägga mig å gossa ner mig bredvid lilla tiger här nu♡ min lilla gose gris! ♡♡:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar