lördag 4 november 2017

julmässan på hällekis säteri...

 ...for jag å jimmy till häromdagen :-)
 solen gjorde allt så vackert...<3
 vi gick där å strosade och handlade när vi hittade något vi fäste oss vid :-)  jag inser att jag har kommit in i en sjal och väst period...blir helt salig på olika sjalar och västar just nu :-) särskilt stickade sjalar som jag sen har runt halsen som accesoar typ :-) och halsduk när det behövs. både jag å jimmy kom hem med schyssta grejjer :-) vi köpte även varsitt brett läderarmband som är lite favvo å sitter på min arm hela tiden nu :-)
 hällekis säteri..som man besöker så ofta <3 på våren och sommaren främst..å dricker deras LJUVLIGA varma choklad ni vet ;-)  å även vintertid då julmässan är
<3
fick GOOOA trattisar av snälla svärfare`n  som sen hamnade på varm macka med rosmarin....så sjukt gott :-)


avslutar med en bild på våran älskade lilla kille som här ligger nedsövd hos vetrinären...då vi skulle kolla en knöl vid käkbenet:-/   
det visade sig som tur var att inget indikera på att det var någon tumör...den verkar vara varfylld och tyder då på infektion. så någon tumör upptäckte dom inte :-)  TACK Å LOV!!
ni förstår ju hur många tankar som går igenom ens huvud när man älskar sitt djur så mycket<3 så jag är INNERLIGT TACKSAM för att knölen inte var farlig<3

å lilla lilla gubben...va vinglig å ranglig han blev...det var första gången jag såg honom så "i okontakt" med omvärlden...min lilla lilla älsklingspojk<3

men nu är du dig själv igen å är våran "vanliga tiger" igen<3 :-)

du finns alltid vid våran sida älskade tiger<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar