lördag 27 januari 2018

Ner till österlen vi for igen...

...men denna gång för att jobba..då vi hjälpte lina med hennes flytt från eljaröd till byn rörum :-)
å här nedan så har vi hennes å albins nya boende..gaveln till höger är stallet<3 å där bor hästarna :-) å huset åt vänster innehåller två lägenheter varav lina och albin bor i den inre närmast stallet<3 :-)

morgonen efter flyttdagen så vaknade vi upp till detta vackara vinterlandskap <3 
hehe..å JAAA ni som älskar mandelmannsparet lika mycket som oss här ;-) så vet ju ni oxå att dom har sin gård just här i rörum där lina å albin nu oxå bor<3  så nu kommer vi får många tillfällen att åka ner till mandelmannsgården å hälsa på ;-) YEIIIIH <3 :-)
å här ovan så är albins skola som han ska börja i till hösten :-) stora killen!! detta är österlens enda waldorfskola vad jag har förstått...önska dock att det fanns många flera av dessa runt om i sverige än vad det gör idag...
hihi å notera skylten `detta är ingen rökruta..det är en KRAMRUTA hihihi
èfter att vi hade jobbat å slitit med flyttlass in å ut å åkt flyttbil hit å dit så gotta vi oss riktigt hemma i linas nya lya :-) ..mä gott käk å nån drink slank ner mä ;-b  
du är ALLT....<3 min ängel...<3
å JÄKLAR vad jimmy passar bra i dreads...å han stormtrivs i sina "kårvar" :-)  vad är det han säger....*att det känns verkligen som han sen han skaffade dem*  låter ju ruskigt likt min egna replik...att man känner sig så `hemma` i dem<3
NI <3 <3 åååå vilken kärlek jag känner för er <3...lina min älskade vän sen 20 år tillbaka..som känner mig heeelt utan å innan vi delar verkligen allt med varandra å är där för varandra i gränslös kärlek<3 å jimmy...ängeln som kom in i mitt liv för 2 år sen och vände min värld upp å ner (på ett väldigt bra sätt) genom att visa att killar som han faktiskt finns...som lever i kärleken...att det finns inget som är viktigare än kärleken till oss som är honom nära<3 han lever i känslan å ääär i känslan....<3
det va en riktigt najs kväll med er mina "tokgrisar" ;-D med skratt å hårpill å fotmassage å "ögonöppnare" <3
britta- linas granne (som bor längst ut i längan) kom över å hängde med oss under kvällen :-) 

hon har det sjukt mysigt <3 detta är våran "anda" på hus kan ja säga :-) 
"pyret" å jag hehe han hatar när jag kallar honom pyret ;-b



jag har redan fäst mig skitmycket i deras nya hem<3 
 när vi lämnat flyttbilen i simrishamn så såg vi denna vackra vy på vägen tillbaka till rörum...sååå vackert med dimman över landskapet<3

 ja...fy faaan va duktiga vi var...klapp på axeln ska vi ha för det bra jobbet vi gjorde :-) speciellt jimmy å lina tycker jag<3
 på morgonen när jag kika ut från loftfönstret i albins rum så såg jag denna lilla koltrasthane stå å sprätta bland löven därnere<3

 
 å därnere precis utanför loftfönstret så bor hästarna <3 så under morgonen så hörde man hästarna å deras tunga klamp både i stallet och när dom skulle gå ner till hagen...riktigt riktigt mysigt...ÄLSKAR`T<3 !!!
 vyn från loftfönstret:-)
 å vyn uppe från albins rum :-) ääälskar alla bjälkar gör jag!!!
ser redan fram emot att åka ner igen<3  å det blir väl i vanlig ordning;-b
 SNAAART<3!!!