lördag 13 januari 2018

Shopping i fyra timmar.....

...hehehe ;-b ja dä blev det tydligen idag för oss och ängelas kompis ida :-)  å dryga 2000 fattigare ;-b men vi hittade det vi skulle å fikade gott tillsammans :-) å jag fick min älsklingsdryck frappe hehe ;-)
fina tjejjerna äter gott på fiket<3<3 
blev sen spontanbjudna bort till idas mamma på tacos å en kopp efter det :-)  det är människor som man kan vara öppna med<3 man har ju växt upp med att man får inte göra på si eller så sätt...eller prata på si eller så sätt osv....men hos dom kan man bara vara..hehe;-) <3 man säger vad man tycker och tänker uten filter ;-)  jäklar va begränsade vi människor är egentligen genom `vett å etikett`och dylikt :-/ usch va trist ;-b och lite tragiskt...fan....LEEEEV istället gott folk!!! <3 

INGEN!!! bestämmer över dig och över vad du ska säga, göra. eller se ut eller vad som...det är bara DUUU som bestämmer det. du lyssnar på DITT hjärta och följer det i den största mån du kan... beroende på vilken situation du är i livet....!!! <3 hjärtats väg ÄÄÄR ALLTID den rätta vägen...<3<3<3

lite bilder från förra helgen då jag å jimmy hamna i broddetorp på whisky å kaffe ;-)
min käre sambo å far <3 :-)

nu ligger ängela å ida å sover här så nu ska jag å älskade min ta lite vuxentid å sätta oss å fika till mandelmanns<3 

så nu ska poppas lite popcorn här :-)

HEJ HOPP FINA NI<3