söndag 28 januari 2018

MIN plats...

...där jag kan sitta å hålla på bara med mitt..♡ alla behöver vi en sån plats tycker jag..Man vill hela tiden ta hand om dem man har nära...men får absolut inte glömma sin egen tid oxå.. det är inte det första man tänker på när man har barn kan jag säga..För hon går ju alltid först...mitt hjärta skulle inte klara av nåt annat...att se henne ledsen är nåt av det värsta jag vet... det gör ont ända in i hjärtmärgen..jag tror att ni som har barn som ni älskar innerligt..vet vad jag menar♡♡

Så det jag menar är..Att trots att det är så..så MÅSTE man "vattna sin egen blomma" oxå..så att man oxå Kaan vara en sprudlande "blomma" när man är med sitt barn♡  OCH för att klara av att leva i denna värld.....♡ 

Och ja....inne här i vår stuga så är detta min sådan plats♡ å TACK snälla svärfar för fågelboken jag fick av dig som syns här på bild oxå:)♡