lördag 11 augusti 2018

"TBT"...

...Ja alltså throw back time är det förkortningen till för dom som inte vet det😉 det är vad flera av bilderna i detta inlägg kommer att bestå av😃
..men oxå lite "färskingar"😊 här har vi en liten blötfia på skara sommarland (vi tog våran sista skara-sommarland-utflykt idag😃😃) förra gången va hemsk såsett att det var rent ut sagt...jävligt varmt och outhärdligt i och med värmen...men idag var det mycket svalare (har tillåmä sagt att vi fryser stundtals), vilket man inte har behövt säga på ett jäkla tag nu som ni vet, ni som bor i sverige...med våran värme och torka😓😓😓  
nu i fredags morse så tog jag å tiger mårronprommisen nere i sjöängen😊 (där vi bodde innan i det gula huset) ni som följt mig.
å efter prommisen så gick vi in till lisas gård och hälsade äntligen på henne💚💜💚 va supermysigt att få känna hennes energi igen💚 å sen fick jag mä mig massa go`saker hem i form av egenodlade tomater (ekologiska som är det enda givna)💚 såå snällt av henne. det va kul att jag fick en hel planta med💚 hade ju tänkt att "föröka" ängelas tomatplanta, men här fick jag allt en "fullfjädrad" planta💚 å jag äter detta som godis alltså😍 ekologiska tomater riktigt smälter i munnen😍😍😍



å den här damen nyss hemkommen från jobbet å en dreadlocks som visar i vilken riktning ni ska gå😉 ,har ju visst gått å fyllt........hmmm.....36 va dä ja😜😜ibland glömmer jag fasiken hur gammal jag är😉 inom mig ä jag ju fortfarande barnet ju


å nu till "tbt-bilderna" 😃💚 jag har ju screenshottat dom från mitt facebook konto så därav texten osv till bilderna😊
*MIN, MIN, MIN* 😍😉
..När vi åkte jänkare i hjo😍



💚

*hahaha* denna bilden är ju bara så....oss, hehehe😂😂😂 behöver jag säga mer😉
..älskade lilla leia..........💚💜det är något stort.....i dig oxå💚 ta tillvara på det under ditt livs gång å va alltid dig själv å våga gå din egen väg. för det är många som egentligen vill gå sin egen väg, men inte vågar......du är oxå en mycket fin tjej med en stor själ.....💚💚
badbus💚
😍😍😍
dom här 2 alltså💚😍💚
å vår lilla pussel har ju som alltid älskat att vara på axlarna😉💚

lyckades inte vända denna bild rätt, så ni får allt vrida lite på huvut om ni ska se denna ordentligt😉
denna är dock tagen härommorgonen😊 alltså våran pussel alltså😍😍 det ska sittas på axlar, dä ska snuttas öra😉 å så älkar han att pussas oxå, på näsan, pannan, aa u name it😉😉 vi älskar dig lille plutt💚