måndag 29 juni 2020

Äntligen.....

...tid för vila😍💛..några dagars övning med vikarien (som brukar innehålla många skrattattacker😂😂) å sen lämnar jag över till denne under 4 GRYMT HÄRLIGA veckor av INGA tider att passa, INGA måsten! bara VAAAAARA😍💚😍
JAPP😉mina damer å herrar😉 JAG HAR SEMESTER!!!😍😍😍😍
blev lite varm i hjärtat när jag såg att ängela hade gjort ett litet "fotoplakat" på väggen i sitt rum😊💚bilder från när hon var yngre, bilder som kanske även ni känner igen😊 å asså...bilden till höger här...hon ä så gudaGOOOO assoo`💖💖💖💖💖
hehe😄 å ni ser att det var myyycket vältejpat av min lilla tjej😄💖 ska det va så ska dä va😉
så myyyycket av detta👆 ska jag se till att det blir nu och mycket av att bara slappna av...för det är verkliiigen något som är jätteviktigt för mig nuförtiden...ännu viktigare än någonsin...
det `du` är för mig....naturen...💚
hihihi å denna lilla underbara söta lilla kille (lilla svarta "pricken" i mitten av fotot ovan), har STENKOLL på vart matte är när han får springa fritt en stund💚 med jämna mellanrum så märker jag hur han stämmer av vart jag är så vi inte tappar bort varandra😊💓
detta är ju det göttigaste mä att bo på landet hörrni😉😍 nu efter sista jobbpasset i fredags så gick jag å tiger promenaden bort till trollskogen💚 å jag gick i mitt nattlinne, ett par enkla korta shorts å slängde på mig de första bästa skorna jag såg å ja...så skulle jag iinte gått ut i stan om man säger så😉men hääär på landet😍💚iiinga problem😊 det är en av de bästa grejjerna med att bo på landet😍

å när tiger hade varit utom synhåll en lite längre stund, å jag hörde att det plaska till å hade sig längre ner i skogen😉😄så styrde jag kosan ner mot det plaskande ljudet å fann min lilla prins simmande runt i en nyfunnen "badpool" som han hade hittat😄 min lilla ÄLSKLING alltså💖💖💖vi älskar dig så otroligt mycket...du å dina söta upptåg😊
så ja...denna täva är rhäätt nöjd nu alltså😊😃
nu ska jag försöka njuta ORDENTLIGT dessa veckor😍😍😍

over and out from this one👆😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar