lördag 20 juni 2020

Dagarna tuuuu...


...😄har innehĂ„llt bĂ„de födelsedagsfirande av ja...nu har ju du gĂ„tt Ă„ blivit en ung man adam...jag har svĂ„rt att smĂ€lta in hur fort Ă„ren bara gĂ„r Ă„ gĂ„r😩, Ă„ första doppet tog jag nu den 10juniđŸ˜đŸ˜đŸ˜Ă„ Ă€ven tiger har satt fart med "sin badsĂ€song"😉😂 Ă„ den sista veckan i skolan för Ă€ngela har inneburit mycket skoj Ă„ mys de sista dagarna😃
Ă„ sen Ă€ d ju sĂ„ att hehe😄halva adam har ju försvunnit😉 han har ju börjat Ă„ trĂ€na som bare den Ă„ ja...halva adam har alltsĂ„ i Ă„ med detta försvunnit😉
GRATTIS fiiina fina du💙💚
sĂ„ förutom att du fick en slant av oss sĂ„ fick du med den slanten, nyttigare godis Ă„ snaaax😍

Ă€ngela ville visa mig vilka kossor hon hade pratat Ă„ "gosat" med tidigare under dagen, sĂ„ nĂ€r jag hĂ€mtat henne efter skolan sĂ„ Ă„kte vi en liten bit bort till gĂ„rden bredvid skolan och hĂ€lsade pĂ„ dom igen pĂ„ Ă€ngelas begĂ€ran😊💚

heheđŸ˜Ă„ vĂ„r lille prins har givetvis tagit sitt första dopp i "sin egna pool" hĂ€r nĂ€rmast huset😍 Ă„ det gick som vĂ€ntat😉dyk efter dyk efter dyk😄😄

..hĂ€lsade pĂ„ jimmy pĂ„ jobbet Ă„ kossorna oxĂ„ sĂ„klart💚😍
ta inte i sĂ„ du spricker anna😂😉😂
jag mĂ„ste hĂ€r med denna bild, demonstrera mitt mest eminenta sĂ€tt att torka hĂ„ret nĂ€r man har vart Ă„ badat (med dreadlocks dĂ„) Ă„ inte vill göra en "sjö" i bilen av allt vatten som samlas i dreadlocksen..  lĂ€tt som en plĂ€tt😂 öppna rutan en bit Ă„ ut mĂ€ "korvarna" Ă„ sĂ„ kör man ivĂ€g (haha observera😄😉kör helst inte sjĂ€lv bilen nĂ€r du utför denna torkningsmetod😂)

men...ja...ni förstĂ„r ju...nĂ€r bilen kommit upp i fart Ă„ korvarna fĂ„r flyga i vinden...sĂ„ har ni torkade dreadlocks iiii ett kick😉😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar