torsdag 11 juni 2020

Du vinner över den....PUNKT!!...

...ja...min svärfar har prostatacancer å håller just nu på att behandlas med cellgifter å strålning😓 å jag säger bara det...att DU SKA VINNA ÖVER CANCERN!! det finns bara inget alternativ!! 💪
vi va hos er härom söndan, det bjöds på röding med kall sås å fiske med bonusfarfar å morfar borta vid dammen😍 här står lille lukas å fiskar💚
å jag var som vanligt igång med kameran i högsta hugg😍 för att fånga allt det vackra omkring mig💖




lille svärfar💚 trots att du försöker vara precis som vanligt med dina skojjiga upptåg med å gömma trisslotter å godis i trägårn som vi alla ska leta efter, vilket barnen tycker ä skoj💚...trots att du verkligen försöker å verkligen VILL vara som vanligt...så märker vi att...du är tröttare än förr... du får inte!!! lämna oss helt enkelt...du ska vinna över det här!!!!!💪💪💪
lille svärfar å denise (jimmys systerdotter)💜
ser ni vad det är för en liten filur jag har fångat här då😉😊? ser ni den lille "pluppen" som sticker upp ur vattnet i mitten av bilden?..en liten snok tar sig en simtur😊
vackra gärdsbodammen😍💚
..när man kollar sig omkring..så ser man så mycket...💚😍💚
nästintill spegelblank...
fiskarna hade det  kalasbra tyckte dom😄 dom hade middagen "serverad" i form av massor av insekter som flög precis över ytan

svärfar, denise å lukas gick ut på ön till en av bryggorna där å vi satt å njöt vid det stället där vi någon vinter tillbaka åkte skridskor på samma plats😍 när dammen var helt istäckt

å jag blev själa`glad när jag fick möjligheten att fota trollsländorna som siktat in sig på just detta "skrovmål"😊
å så vart jag igång å knäppte å knäppte...anna är i sitt esse😍😍😉

















å när jag väl är igång så hittar jag bara mer å mer..😍💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar