fredag 3 juli 2020

När lugnet infinner sig....

 ...och man kan "lyssna" igen💚😍 det krävs alltså att kraven lättar/försvinner från mig och att jag bara får vaaara...för att jag ska kunna lättare "lyssna" på både min intution och  på er från "andra sidan"💚...min intution har alltid..ända sen barnsben, varit väldigt stark..såtillvida att jag bitvis har varit tvungen att "stänga ner" mig då jag har haft svårt att hantera den då jag även kände på mig när något negativt skulle hända. den mediala biten har jag märkt av nu i vuxen ålder och jag har blivit väldigt förvånad själv över hur jag kan veta saker som jag inte borde veta om en person t.ex...och hur jag kan i detalj berätta om dem/det jag ser även fast jag inte har någon koppling till nämnda...men jag ser det som....ja....en "film" inom mig och även som bilder...och sen kan jag bara rabbla på om det jag ser...å sen få gensvar på att allt stämmer...utan att jag ens känner denna personen...deeet ska jag erkänna....känns riktigt häftigt....det går liksom inte att förklara....men jag mottar det GÄÄÄRNA och skulle tycka det var jättekul att få jobba mer med det och utvecklas mera i min förmåga....

men genom årens gång här nu...och den tuffa tiden som vi genomlidit...så har jag inte överhuuuuvudtaget ens kunna tänka eller känna efter i mig själv...om någonting....jag har varit heeelt uppe i ilskan och ledsamheten över hur vi människor kan bete sig mot varandra...och vad det är för samhälle som vi egentligen har byggt upp...som våra barn ska växa upp i😟 alla dessa upprörda känslor har tagit helt överhand...och jag har brutit och satt ner foten mot familjemedlemmar osv. jag har varit rent ut sagt förbannad och ledsen och bitter. det positiva i det är att jag blivit äääännu starkare💚
men det negativa är att jag knappt någonting har haft kontakt med min djupare sida (mediala  och intutionen bl.a. jag har varit så uppe i mina upprörda känslor så att jag totalstängde de dörrarna....mitt fokus var bara.....överleva........om någon därute förstår vad jag menar...

och jag veet att det kan komma ännu en sån här liknande period när det ska gås över till högstadiet sen...jag vet att det kan mycket väl komma en kamp till som gör att jag sliter mitt hår i teser...MEN om detta sker...så ska jag göra allt för att samla kraft igen...och lyssna mycket mer på dom som hjälper mig från andra sidan om ni förstår vad jag menar😊💚 faktiskt så har VARENDA EN AV OSS dessa omkring oss genom hela livet...💚💜💚

så nu när jag är helt ledig från allt vad krav heter och jag bara får vaaara hela tiden...då börjar jag höra och se igen....och är inte "inlåst" med de vardagliga tingen och problemen vad gäller både ekonomi och skolproblematik och oförstående människor.

jag hoppas att jag bibehåller min öppenhet genom nästa kamp lr svårighet i livet...för därifrån kan jag få stor hjälp...💪💚

tänk....vad många det är som går miste om så mycket genom att tro att allt bara är svart eller vitt...att det bara blir svart när man "kilar vidare"😑 att det endast är tjäna pengar,äta, skita å sova som är det viktiga i livet...ja...de såkallade, skeptikerna..

jag var själv en av dem en gång i tiden och kallade "sånna som mig" dum i huvut i princip...och skämdes ögona ur mig när den jag gick med började prata om väsen och troll...det enda jag tänkte på var att jag hoppas att ingen hör..

shiii fick jag😉 när jag idag själv oxå vet, ser och känner av.......-jag har utvecklats genom åren bit för bit och är grymt tacksam för det ska ni veta💚

men hur svåra perioder mitt liv än kan komma att bjuda på även fotsättningvis..så ska jag verkligen tänka på att fortfarande försöka hålla mig öppen...så jag även kan ta emot hjälp från andra sidan igen...och framförallt seee hjälpen jag får....å inte vara helt "instängd" i det negativa som blir när det är tufft och man måste kämpa hela tiden.

jag ska VERKLIGEN tänka på detta fortsättningsvis nu!!!! för det är så jävla viktigt för mig!💗

livet  här är verkligen inte slut ännu..så bär med dig detta nu anna!!!!!

gör om, gör rätt nästa gång nu....jag ska inte "stänga dessa dörrar" igen!!!!!

LOVAR!!!!😊💪💚💚💚




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar