söndag 5 juli 2020

Nostalgikänsla...


 ...fick både jag å jimmy när vi ikväll kolla på GREASE😍 alltså den allra första grease, med john travolta😍 hehe😉vi båda satt å skratta å sjöng mä en del oxå haha😉 den äää ju BRA alltså😍😍
jag kan inte räkna hur många gånger jag har sett den i mitt liv, men det är mååånga gånger..å replikerna å många scener sitter ju i ryggmärgen vid det här laget😉 så d va riktigt skåj å se den igen nu😍😄

å då jag inte har tagit några nya bilder direkt nu, så bjuder jag på lite "nostalgi" bilder från förr...eller ja...några år gamla iallafall😊💚
 alltså...DENNA👆👆 "mä lite smör på asså"😉😜😘 han är MIIIIN😉😍😍😍
 ses om väääldigt kort tid nu lina😍😍😍😍 här är vi i stenshuvuds nationalpark😍
 min allra bästa väns son på min älskade dotters axlar💖💖
 ojoj ja detta va ju ett tag sen nu😊 här var ju min dreads precis nygjorda😍
 å här va ju förebild-innan jag blev med dreads😯
 men det är meeed dreads jag trivs som bäst💚
 jag saknar figuren jag hade då dock...kommer av erfarenhet ta ett par år att komma dit igen, efter min "misshandel" av kroppen de sista åren nu😠 men som man säger...det är bara att ha TÅLAMOD💪, 
det är INGET fel i att vara kraftig, det är INGET fel att vara smal, å det är INGET fel i att vara mittemellan!! en kropp är en kropp...å den kommer att förändras på olika sätt genom hela livet. bli vän med den istället och lev så som du trivs i att leva... det tycker jag att jag följer nu. och jag jobbar jääättemycket med att bryta dåliga tankemönster-framförallt kring min kropp som jag fått i min uppväxt....det är upp till mig att bryta de dåliga tankemönstrena NU!! 
det ääär aldrig för sent att lära en gammal hund att sitta....FAKTISKT!!💪
 ..like u see me in this days..😊  såhär trivs jag bäst med-har hittat "min grej" å kör all in på det😉 aa trivs som fan i mina "hårband"!
 jimmy å jag "in the old days"😉
 ååååå min ÄLSKADE LILLA TJEJ💖💖💖jag har lite svårt å förstå att tiden har gått så fort...du är ju 10 år min älskade lilla dotter....du gör mig mållös av kärlek varje dag älskling💖💖💖💖💖💖💖💖💖
så ja...från nostalgikänslan i att kolla på grease till att bjuda på lite äldre bilder i detta inlägg (fast denna sista bilden är väl bara 2 månader gammal nåt sånt😊

lillan har somnat å sussar gott å jag sitter här å bloggar å kollar samtidigt YT- moe sargi men jag tror ja å jimmy drar en till film innan vi lägger oss för natten😍hehe detta kallas semester...inga måsten, å iiiinga tider att tänka på överhuvudtaaaget😍😍😍

over and out från denna kärring ovan👆😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar