lördag 10 oktober 2020

En hög med virke å lycklig tjej...

 

...ja...det är som rubriken säger😄högen med virke ligger i garaget å bara väntar på att byggas ihop till ett fint hönshus till vår tupp Reine å hans damer😉 OOOCH ängela har fått börja på sin efterlängtade gymnastik😍😍😍sooom hon har längtat...å så fanns det een tom plats kvar efter att det varit lång köbildning, å den fick ängela...vilken tur hon hade😍hon behövde inte vänta någonting, det var bara å börja😍 
så hon är världens lyckligaste tjej nu💖😍
så varje måndag så är hon numera på 1 1/2 h gymnastikpass å tycker det är störtkul😍
jag är sååååå glad för hennes skull😍💖
hon har ju hållt på med aaallla mööjliga gymnastikövningar som ni sett tidigare härinne, så att hon får möjligheten att utveckla sig vidare i detta som hon älskar..är ju sååå himla kul💖😍
ute så blir det nu starkare å starkare färger, hösten 2020 har verkligen startat nu💚
solens första strålar....vackert...💚

*matteeee...ä jag färdigtorkad snart* hihihi ÄLSKLINGEN💖💖
å här har vi vårat hönshus då😃 inte riktiiiigt färdigt för inflytt än som ni ser😉
vår duktiga going💖

du ä så duktig gumman min💖 du gör mig så innerligt stolt varje jäkla dag alltså...guuuu`vad jag älskar dig ängela💖💖💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar