söndag 6 december 2020

Grattis jimmy...

 

...till nya jobbet😍som isolerare! nu Ă€r vi tvĂ„ som bĂ€r den ekonomiska tyngden, vilket kĂ€nns som bĂ„de en form av lĂ€ttnad och befrielse..🙏

                                                 ...och det som oxĂ„ gör mig lĂ€ttad och glad, Ă€r att du trivs😍du har inte jĂ€ttebra erfarenheter sen innan..dĂ„ du inte har blivit sĂ„ vĂ€l behandlad innan. sĂ„ du behöver fĂ„ uppleva den positiva biten av ett jobb..
                                                  
i dagarna sĂ„ har vi ju oxĂ„ passerat 1a december😍 vilket betyder att julstrumpan pĂ„ Ă€ngelas dörr fylls med smĂ„ överraskningar😊💚 Ă„ hĂ€r ovan sĂ„ har hon framfört en önskan till tomten..😄💚
Ă„ nĂ„got som Ă€r sĂ„ otroligt gulligt av henne, Ă€r att nĂ€r vi fĂ„tt reda pĂ„ att jimmy fĂ„tt jobbet, sĂ„ överraskade hon honom med sĂ„na hĂ€r gulliga överraskningar💖🙏 den hĂ€r gjorde hon i skolan, eller var det pĂ„ kortis?..hmm.. ja, men i vilket fall..sĂ„ Ă€r det sĂ„Ă„Ă„Ă„ gulligt av henne...Ă€lskade min..💖💖💖🙏 jag blir ju sĂ„ varm i hjĂ€rtat nĂ€r hon gör sĂ„nna hĂ€r söta smĂ„ gester💖🙏 det visar verkligen hennes omtanke..💖

vi har oxĂ„ nu avklarat Ă€nnu ett firande av vĂ„r 11Ă„ring idag😊 vi blev ett litet gĂ€ng hĂ€r i stugan Ă„ sĂ„ lille pelle plutt😊💚jag försökte nĂ„gra gĂ„nger att ta en bild pĂ„ honom, men dĂ€ va iinte det lĂ€ttaste inte😄 han blev som en liten vind pĂ„ bilderna😉
sessan Ă„ pelle i ett försök till foto...😄
😂😂hahaha ja hĂ€r kom pelles smĂ„ ben med iallafall

fick ett spontaninfall ikvĂ€ll att Ă„ka ivĂ€g sjĂ€lv ett slag Ă„ bara vara lite..anna.. Ă„ dĂ„ styrde jag kosan mot vĂ„r granne Ă„ vĂ€n therese💚 Ă„ dĂ€r blev jag dĂ„ bjuden pĂ„ julmat, sikken goding hon Ă€đŸ˜ Ă„ hennes kaffe Ă€ ju Ă„ dö för juh😍sĂ„ nĂ„gra koppar drog vi oxĂ„ bara hade dĂ€ gu`tt😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar