lördag 13 februari 2021

Iskul...

 

...japp, nu när jag har mer tid att ta hand om mig själv oxå..så har jag mer tid att hålla på med mina passioner🙏
men pussel tyckte jag skulle ägna mig åt honom istället😄




detta isfenomen har skapats vid framsidan av vår stuga😍 å har bildat de här tuffa isskulpturerna😍


vackert...😍
även nu när jag är sjukskriven så är jag noga med att hålla rutiner med våra promenader å med kosten å så, så rutinerna sitter trots att min vardag ändrar karaktär nu pga jobb vs.sjukskrivning. det är ju så här det kan komma att se ut en tid nu..så jag försöker va noga med de vanliga rutinerna troots det. då mår jag som bäst💪🙏
💚


å som ni ser så är tigers egna "badpool" nu täckt med is
..med spår från några som har vågat sig över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar