söndag 14 februari 2021

Vedkaminen går varm...

 

...hemma hos oss nu när det är minusgrader, nu eldar vi 1-2 gånger om dan..visst är det jobb med att se till att vedlå`rn är fylld hela tiden, genom att man får gå å släpa med vedpåsen på ryggen fram å tillbaka från vedbo`n, MEN det är det värt, då det är sååå mysigt att elda i vedkaminen i köket å höra hur det smattrar å knäpper inne i kaminen, samtidigt som vår lilla stuga blir varm å skön🙏💚
sen att man vaknar till en lite kyligare stuga efter nattens sömn, det behöver jag inte nämna😉😉 

då är det dax å elda igen..🙏

jag å hundarna tog en sväng till svärfar å svärmor i grevbäck  häromdan😍💚 vi fixade med veden å tog promenad å avsluta med kaffe å svärfars alldeles speciella egengjorda macka😄 han är så snäll å go svärfaren min💚å hundarna älskar honom då dom alltid får goa leverpastejbitar, lr nåt annat mumsigt😄

å vi är sååå tacksamma över att han har gått igenom sin "cancerbesikting" med godkänt resultat-CANCERFRIII🙏🙏🙏

man har ju varit så orolig inför denna första "besiktning" efter behandlingen. men åååhhh...han är FRISK...älskade svärfar min, å lite av en extrapappa till mig💚
promenad med hundarna å svärfar💚
🙏😍
.
🙏
å längtar tills jag ska ner till den här goingen nu i vår igen💚 här bild från vårt senaste samtal häromdan💚🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar