söndag 21 mars 2021

Påsken har flyttat....

 

...in i vår stuga idag😍💚🐣🐥 i år fick den komma in lite tidigare än vanligt, för jag fick en rhiikti`fixarfeeling idag, där både hängmattan kom på plats igen å påskpyntet åkte fram osvosv, medans barnen lekte å hade d skoj omkring mig💕
hehe, denna blev allt lite festlig den😂
otaliga konster ska visas på studsmattan av vår lilla GOING😄💖
å dessa kvällar har äntligen börjat...när himlen visar sig i olika färger när solen går ner SENARE på dagen..äntligen😍
detta är vad som händer när ängela får ha kameran en liten stund😄
😄

sen fick man själv va bakom kameran igen😃
hörru din lilla linslus😊😉💗
låt oss säga att studsmattesäsongen har börjat nu😍

..å gymnastikövningarna har flyttat ut även hit😃
..ja😉😄såhär kan man ju oxå titta på mobilen

min lilla gymnast💖


är våren här nu?...jag tycker iallafall att vi bestämmer det!😃
tagen mitt i en volt😃
å dessa himlar här mellan träden alltså😍💚🙏
🙏
å hängmattan asså`...äääntligen ä du uppe igen😍




å jag vet ju att om en liten tid så kommer det va täckt av vitsippor kring hängmattan💚
påskäggen har hängts upp å ängelas påskpyssel sen tidigare år, får pryda ytterdörren🙏
jag älskar ju att även använda ängelas egengjorda pyssel när vi påsk å julpyntar. hennes egna små skapelser juh💖💖💖 det älskar jag🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar