söndag 14 mars 2021

Vägrar helt....

 

...att släppa taget...ja....som ni förstår så menar jag att vintern vägrar heeelt att släppa taget å låta våren helt öppna sig..men snart så....snart så..😍 idag så åkte jag å flickorna upp på billingen där barnen lekte i lekparken å vi gick även ner till sjön å fann att all is va kvar på sjön
två häftiga macrobilder fick jag till på isen😍
barnen å hjärtat......💚
det är ju något spännande med is....kan ju även jag som vuxen tycka...meen den kan oxå bli mycket farlig...så vi höll oss på land
...nu när jag skriver här så kom jag att tänka på känslan som som jag har haft sen en tid tillbaka...den som jag tidigare har skrivit om härinne...om huset...å färgerna som jag förnimmer och det...vet inte om ni kommer ihåg...MEN iallafall så går vi lite i väntans tider kan man säga...vad gäller just ovannämnda....vi alla tre i familjen hoppas på att det skulle kunna bli sanning😍🙏 å låt oss säga att det har med min förnimmelse och känsla att göra..😍💚 tänk om alltså.....tänk om.....men ja...vi får ha tålamod....längtan att få börja om någon annanstans å att komma bort från mariestad blir starkare och starkare!

fångade dessa bilder på sötisarna häromdan när sessan var väääldigt sugen på den lilla rulltårtebiten som ängela hade kvar på tallriken😄 filmade även..(kommer finnas på instagram om ni vill se)

*jag vill ha, jag vill ha, jag vill haaaa* å sessan är ju VÄLDIGT tydlig när hon vill något😉😄💚
*lillmatteee, snälla dååå*😄

jag ä ju väldigt glad över att ibland få med mig ängela ut på promenaderna med hundarna😍
men det innebär då oxå vissa "tik-tok-pauser" hehe😉😄
för er som inte vet vad tiktok är..så är det en app där man kan göra egna musikvideor och klipp,danser osv. och den appen är väääldigt inne nu speciellt bland barn i ängelas ålder. 
min lilla linslus...som gärna vill va mä på kort💚
du är..och kommer alltid vara det största som har hänt mig...min ÄLSKADE dotter🙏💖💕
ängela med en av sina fidgets💚 (fidget bl.a är ett redskap som används av många som har neuropsykiatriska diagnoser (NPF-diagnoser i förkortning) ,och det ska hjälpa att använda dessa i ett stressreducerande syfte...det ska hjälpa personen att stressa ner när man håller på med dessa med händerna. rätt så roliga å finurliga grejjer faktiskt. som egentligen används som ett stressreducerande redskap främst för barn inom npf-spektrat men kan också användas av neurotypiska personer (personer utan NPF-diagnos)
men dessa mååånga olika fidgets har blivit vääldigt populära dom oxå bland barn kring ängelas ålder😍😍
skulle kanske egentligen tagit bilder på ängelas olika fidgets så ni helt förstår vad jag menar för grejjer.

så dessa använder hon både i skolan när hon är där och hos tandläkaren osv. hon använder dom varje dag. både för att det hjälper henne att lugna sig, samt att dom har blivit väääldigt populära, å hon å kompisarna byter (traidar)😄 sinsemellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar