söndag 9 maj 2021

15 år...

 

...alex!!! inte så fort hörreduuu😲inte så stor reeedan!!



å lille pelle STORMTRIVS hos matte sin💚😊
malin hade hängt upp bilder från när du va liten....lilla goa alex💚...inte så liten längre nu
lilla astrid hjälpte till med presentöppningen😊


åååh assåååå sååå GOA💚💚
efter alex kalas så tog jag å jimmy med oss hundarna bort till andra gärdet för att flyga lite drönare å motionera hundarna😍 å där fick jag ju oxå reda på att han planerar att köpa en riktig drönare till mig på min 39årsdag😍😍😍ni förstår inte hur exalterad jag är nu alltså😍😃 å jag satt nyss å delade drönarfilmer på instagram som jag då innan delning kunde redigera å lägga till musik, ljudeffekter hantera hastigheten på videon osv...jag har hittat ännu ett sätt att fotografera å filma på...FRÅN LUFTEN😍 nää jag ääää såå taggad på vad som komma skall så ni anar inte🙏😍

fotografen har hittat ännu ett sätt att uttrycka sig på....tacksam🙏💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar