tisdag 4 maj 2021

Sen senast....

 

...ja....det här inlägget blir en blandad mishmash sen sist vi "sågs"😊 å koooors i taket😝på bilden ovan här så är "fröken anna" faktiskt....bakis...haha jaapp...dä va fan iiiinte igår som man va ute å festade om man säger så😉min granne å nygamla vän therese ville ha mä mig ut å åka jänkare 1:a maj😍😎 å ja...WHY NOT?!😉😍

dan efter spenderades vilandes i hängmattan med en öronsnuttandes pussel😍
nu i kväll innan mörkret föll så gick jag å tiger ut till första gärdet för å njuta lite av älvornas dans som fanns där ikväll🙏💚 å rätt som det va så hoppade pussel upp på min axel bakifrån😄men hehehe jag börjar bli van vid det här laget😄 å funderar på om vi kanske ändå ska döpa om honom till "herr nilsson"😉
ser ni rådjuret....💚
tiger har inte märkt av rådjuret ute på gärdet ännu...

ja....som sagt..vi åkte jänkare😍å dominanten tog bra hand om oss.......😉😜😃
😝😂

jag va både halvdöv å hes efter denna kvällen, men dä va skooooj😍😍😍tack gumman för att du drog mä mig ut, dä va riktigt jäkla härlig kväll😍
då å då så tar ju min lilla goding bilder i smyg med min mobil, å då hittar man denna lilla sötisen i bildflödet rätt som d ä💖😊
ehmm....jaoo...jag skulle bara hämta henne på kortis😄....
..d va väl bara att min lilla dam tog en liten "omväg" när hon skulle gå in i bilen😂😉
nu är hagen mer lr mindre äntligen täckt med vitsippor💚💚💚


å hönshusbygget går framåt😍😍 nu har vi gjort taket samt satt pappen över hela taket å startat med papp på ena väggen, framåt det går, men än kan ni inte flytta in mina små hönsvänner...men snart såå💚😍
😍



avslutar detta inlägg med en mys-i-hängmattan bild pår ängela💖😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar