lördag 29 maj 2021

Vildsvinen....

 

...ä ju inte alla som gillar, å då sägs det tydligen att man ska hälla kiss längs mä tomtgränsen (ja jag vet...äckligt, å tänk stanken när man hålls därute😖) MEN tydligen så håller sig vildsvinen borta från gården då👌 å man slipper en uppbökad trädgård! 
ELLER☝ så gör man som jimmy å alltid går till ett å samma ställe å pinkar, så växtligheten just däär är lika med dööd😉 ser ni den bruna fläcken bland allt det gröna på bilden ovan😉 jag tänkte nån gång om jag skulle utnyttja det där med att han ofta går ut å kissar, genom att tänka ut om det är nån plats som jag inte skulle vilja ha nån växtlighet på, men jag insåg snabbt att han kommer aaalltid att gå till samma lilla plätt å kissa. så ja..d blir till å vänja sig vid den där bruna gräsfläcken till höger om stigen ner till hagen💧 tröttnar jag på den fläcken så får jag väl komma på nåt bra knep för att han ska byta kisseplats..hehe kanske sätta ett elektiskt stängsel som jag gömmer därunder...haha näääe😂😜 

alltså...vår lilla pussel...som efter olyckan då han va nära att förolyckas, har blivit nästan en helt annan katt..han har blivit så kärleksfull å gosig..å då menar jag väääldigt gosig av sig. han riktigt ääälskar sin familj-är ingen underdrift att säga🙏💚vi är så tacksamma att vi fick ha dig kvar lilla pusseli`💚 titta här hur han lägger tassen på mitt ansikte, som att han tröstar mig, ser ju nästan ut så

jag har tappat räkningen i hur många sånna här foton som jag har tagit med kameralinsen upp mot himlen såhär...men jag älskar det🙏💚 å för varje årstid så är synen olika när jag kollar uppåt
en liten sessan som ligger å vilar i skogen💚

🙏
"mina" ormbunksbebisar💚




då och då så kommer ängela med så här dundersöta grejjer, hon ä så hiiimla GOOO`💖💖💖 *skriv eller rita vad du vill*- så himla sött alltså...ååå lilla älsklingen💖
det vankades bio tydligen😊
jag är precis hemkommen från österlen förresten😍 kommer såklart att komma ett inlägg om det oxå som alltid😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar