måndag 21 mars 2022

Nu består....

 

...dagarna av att planera, rodda kring ä så att allt är bra kring henne både nu och efter flytt (går just nu i skolan 2-3 dagar i veckan a`2h per dag) vilket betyder att jag behöver finnas hemma och rodda så att hennes dagar blir bra. finns inget jag önskar så mycket som att hon ska få åtminstone nååågra skolår som hon kan minnas med glädje. för jävlar i gatan alltså...vi har aldrig varit med om något meer "fyrkantigare" än hur skolväsendet ser ut idag alltså...det är som att tiden stått still, å vi människor inte har utvecklats ett enda jäkla dugg😫
nåt som gör mig glad, är att jag fått med henne ut på våra promenader😍 för det mesta har det gått utan klagomål..för det mesta sa jag hehe😉 jag försöker uppmuntra henne med att vi kan tävla om vem som får mest steg på stegräknaren😊 en app på mobilen som vi använder😃

å "någon" har varit väldigt sugen på att leka vid billingens lekplats, så dit har det blivit ett par turer😊






å här har ni den sötaste lille bajt som bor hos ängelas bonussyssling å vän💚
hehe😄å som ni ser så har han samma sittstil som våran tigerpåjk💚hihi


sen har vi lite "throwback" här nu då, jag fick dessa två bilder skickade till mig häromdagen av en gammal vän😄

detta känns som igår..men detta är jag för 15år sen...här va man en maager jänta😉 har "jött" mig en del sen dess😉



å kolla mobilen som ja håller i här😮toppmoderna på den tiden juhh..hehe😉 å jädrar..minns d här långa mörka håret oxå
..som nu är ett minne blott, det har ersatts med....kåårvar😂😉
så får vi se vem som kommer ta hand om sågstugan efter oss nu då?😊 nu är huset utlagt till uthyrning iallafall😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar