söndag 20 mars 2022

Vårat hem....

 

...kommer detta att bli från och med i juni💚🙏 å den nyfriserade "britta" härovan och hela hennes koskuttande gäng kommer att bli våra nya grannar😍
ett vårtecken som jag älskar är just kalvarna💚💚💚 vi åker hit då å då nu innan flytt och hälsar på familjen som bor där just nu, jimmy är ju bekant med honom sen innan och jag å frugan har mycket gemensamt så vi babblar lätt bort flera timmar😄 å d som är riktigt skönt, är ju att då vi känner dom som bor där nu, gör ju att vi redan innan flytt kan fixa vissa grejjer som vi behöver fixa innan inflytten, d är ju peeerfekt👌😍
å jag som i flera år har drömt om att bo nära kossorna, får ju min sådan dröm uppfylld...då denna dam å hennes kogäng går i denna hagen året runt😍
å flera kalvar såg vi i gänget💚vissa bara dagen gammal

här får ni en sneak-peak på vårat nya hem😍 

å idag så hängde leia med oss hem (mentalt så bor jag redan där) å att få umgås såhär med leia igen värmer så himla gott i mitt hjärta🙏då å då kommer jag å ger henne en gosig kram å puss på huvudet💚..precis som förr..då jag var med under hennes första 5-6år så har vi flera minnen tillsammans. så det känns gott att dom har börjat umgås lite mer💚 jag var hennes "bonusmormor"  under de åren juu🙏
dom var mycket nere vid kossorna å kom in å uppdaterade vad dom hade sett😃å kogänget bjöd på ett å annat vårskutt vill ja lova hehe😍
NI 2 alltså💚🙏💚
å det värmde så himla gott...så otroligt gott i hjärtat när du gång på gång sa att du trivdes här🙏 deeeet hoppas jag betyder att vi får påhälsning av dig hemma hos oss igen😍 å då ska vi bada nere vid vår strand å gunga i hängmattan som jag kommer att hänga upp där mellan trädstammarna😍 we love u gumman💜💛💚 du är alltid välkommen, det vet du🙏
vårat hus ligger bredvid ett till likadant hus, där en till barnfamilj bor😍 

ska bli sååååå kul att sätta sin egna prägel på detta hus😍 å ni vet ju hur jag är, med mina pinnar å mossa å sten allt jag hittar att skapa med😉😍🙏
diiiig du...ska vi sätta vår alldeles egna prägel på genom åren😍🙏
tack för en härlig eftermiddag å kväll allihopa😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar