söndag 8 januari 2023

JAOOOOHHH....

 

...jul å nyårshelgen blev inte riktigt som vi tänkt då va😩😷😷 vi var såpass pigga att vi har kunnat fira just julafton och nyårsafton..men förövrigt...neeej både vi och grannarna som vi firat med, har haft något som är väldigt likt förra årets sjuka (minus andningssvårigheterna) läkaren trodde att detta är någon form av covid mutation. å jag hade redan misstänkt det, då vi känner igen sjukdomsförloppet sen i fjol. så jag blev inte förvånad över läkarens bedömning. vi har ju nu ännu en sjukdom tillagd i vårat "sjukdomsregister" i samhället/världen-och det är just covid. liksom vi har influensa, och andra virus av olika slag som vi drabbas av, så kan vi nu adda även covidviruset/n där i!

vare sig du har tagit covidvaxxet eller inte😬 då tyvärr många fullvaxxade personer har trots vaxxet, blivit svårt sjuka.

nä...efter fiaskot med svininfluensavaccinet så har jag förstått att man inte kan lite blint på rexeringen längre. vi blir istället som försökskaniner. vilket bevisades även denna gång😓

förut så litade jag blint.....men idag har jag förstått vad allt egentligen handlar om. men för att förstå det, så har jag behövt leva ett tufft liv där hjälpen helt uteblir..och man blir exkluderad av dem som egentligen ska finnas där för oss ALLA....

faaaast nu var det inte detta jag egentligen skulle skriva om, å ni vet redan vart jag står i dessa frågor.

det jag egentligen ville säga med detta inlägget är att jag lever...😉 varför jag inte uppdaterat än, är för att vi har varit dåliga flera veckor nu. å har fortfarande sviter kvar av det. så det man gör är typ att sova sig igenom dagarna...vi är väldigt matta å orkeslösa efter dessa veckor..pjuuuh... (men tack å lov så är ängela frisk)🙏

så DÄRFÖR har jag inte uppdaterat härinne-vi har varit sjuka😓

jag har ett nyårsinlägg som väntar i utkast, men ni får det nästa gång jag kommer in😊

hej då sålänge💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar