tisdag 27 december 2022

Julmys å stora tomtenissar...

 





här är den stora tomte"nissen" som spatserar fram😂😉


🙏😍


Retsticka husse😄 stå å mumsa på d dära smaskiga medvetet framför mig som är så sugen..HMMM!!😉



som ni ser så har tiger själv...😉 valt sin julaftonsutstyrsel i form av en multifunktionell tomteluva vs julslips😉💙 han ä ju så GUDAGO`SÖT alltså med sin sittstil, världens bästa pojk det ää våran tiger det💖💖💖


utan vår lilla tiger så är inte familjen hel🙏💙


jag sa det..att man märker att barnen har blivit större, då det är mindre paket under granen å kanske mer platta oxå ja😉 då kuvert mä pengar brukar uppskattas ju äldre barnen blir


tänk att jag nånstans visste..å tänk..när tiden närmade sig..att min intution berättade för mig att vi skulle hamna här i hjo i vårt nya hem🙏   vi åkte så ofta vi kunde till grevbäck å NJÖT FULLT när vi fick möjlighet att bo i deras hus i några dagar. vi drömde om att ha vårat egna i denna omgivningen. å idag sitter vi bara 5 min med bil från grevbäck-i vårat egna lilla paradis...vårat hem...🙏
liknelsen i vad jag känner kan jämföras med hur jag kände för solhedskulle (mitt allra första egna hus) , fast en känsla som är ännu starkare än den jag kände där. det är helt otroligt....å jag är så INNERLIGT tacksam...🙏





världens goaste svärfar😍💙 dä blir många skratt å skämt mä dig duh😉😄





grevbäck i juletid😍




dagen innan jul..med lite uppesittarbingolotto å kortspel å mys med min lilla familj💗




familjen "flipp" julen-2022😉-där jag ser ut att ha odlat en puckel på ryggen😂 där ser man..finfint det😉 bjuuder på den!



jag älskar att se er två tillsammans🙏💖


vad brukar man säga....CHEEESE😄


för bara några år sen så var ni barn så små till skillnad mot idag..ni leeekte å sprang runt i trädgården här i grevbäck, ängela å ludde som höll armkrok, å denise som då var bara var 11år å även lekte med er hon💜 idaag så har både denise å min fina brorson adam båda tagit KÖRKORT😲 alltså..vad hände...vad vi väääxer... stanna upp hörrni!! å min älskling som har blivit TONÅRING💖


💛💛💛💛💛💛



mina kärlekar💖


svärfar brukar gömma små gåvor till oss i granen, ofta blir det trisslotter😃


här hängde min😍


hoppas ni oxå fick en mysig jul där NI var🙏💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar