söndag 19 mars 2023

En härlig...

 


...blandning av både ost och köttchark, lite lanthandelsvaror, å även ala`carte restaurang...i en å samma lokal på inte allt för många kvadratmeter! däää är vad tiveds lanthandel bjöd oss på😍😋


så där fastnade vi jag å mannen min, i den lilla lounge delen med en bild från tivedens skogar (gissar jag) på väggen bakom jimmy här😍

vi unnade oss en charktallrik för två med flera gottigheter på😍 å jag som inte alls gillar oliver, tyckte att deras faktiskt var lite goda😊 vart en riktigt mysig stund där (å GIVETVIS😊) så smugglade jag med en skinkbit till tiger, som han fick när vi tog oss en tur där i byn efter vårat "mellanmål"😉


JAG TROR JU ATT DE FLESTA AV ER VET DENNA INFORMATIONEN,MEN JAG SKRIVER DEN ÄNDÅ😉 -ATT DU KAN SE PÅ VIDEON I HELSKÄRMSLÄGE OM DU VILL, BARA GENOM ATT TRYCKA PÅ IKONEN LÄNGST NER TILL HÖGER I FILMKLIPPET👌👉👇

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar