lördag 18 mars 2023

Livet som så...


  

..här på vår backe😍


jag ÄLSKAR att se när tiger springer såhär längs med strandkanten🙏💚



tiger å jag har upptäckt detta lilla "pinnverk" vid första bäcken, kan d vara herbert eller kanske grannbarnen som har haft skoj mä å göra en  liten pinnbro kanske😊




🙏🙏🙏






..som en vacker målning🙏


skogarna här i hjo...det är något magiskt med skogarna här..💚🙏




🙏


här ser vi direkt att lille herbert å sebastian varit här innan oss😊




..som sagt..zoomen på min mobilkamera är ju inte bra alltså... men här försöker jag visa er utsikten från ett av gärdena runt våra hus, vilket oxå visar att om inte skogen var här ovan, så skulle våra tre hus har sjöutsikt🙏 jag ÄLSKAR att ha vättern så nära...jag verkligen älskar det🙏


hehe😄 vi börjar få rutin på d här mä biergarten, vi å våra tyska vänner😍 LÄNGTAR tills den mysiga uteserveringen öppnar sen😍



här förstår ni..har ni egengjorda lingongrova som ängela har gjort på hemkunskapen i skolan...bara en sådan sak...efter så många helsikes år i ett skolsystem som inte är anpassat för alla barn..långt ifrån, det skulle behövas en STOR uppdatering på den fronten, hör upp nu politiker!!!! det är våra BARN det handlar om....VAKNA!!!☝


våren...💚



klövpatrullen här på röåbacke hälsar så gott till er😄


💚💜


dom längtar väldigt mycket efter att våren slår ut i blom dom oxå💚


för er som är nyfikna på hur det går i skolan..så kan jag säga att det fortfarande går bra här i vår nya kommun🙏 hittils så har vi bara mötts av förståelse, samarbete och bra kommunikation🙏 en bra vecka så blir det 2-3 närvarodagar. och när man sitter där i bilen och väntar på att hon å klasskompisarna ska göra klart sin tiktok så värmer det alltid så i mammahjärtat när jag ser att hon har roligt med klasskompisarna💝


 de mornar som det blir extra jobbigt att komma in på plats......så brukar hon hjälpa mig att rasta tiger, å så gör vi de olika träningsmomenten som står på skyltarna utmed promenadslingan😃

hon är världens grymmaste tjej💖 och jag kommer ALLTID att vara lyhörd kring hennes känslor, så att hon alltid får känna sig hörd....annars är risken stor att hon får det tufft genom livet om för stora krav sätts på henne som hon inte kan hantera!
att bli hörd...är sååå otroligt viktigt!

att vi alla är så olika..det får bara accepteras därute, thats it!!!

åter igen....OM MAN INTE ÄÄR FÖRÄNDRINGEN, SÅ SKER HELLER INGEN FÖRÄNDRING!

stå på er därute..och lev som den DU VERKLIGEN ÄR...🙏



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar