lördag 23 september 2023

Detta är platsen...

 


...dit jag kommer att åka och tända ett ljus för dig...det finns inget annat ställe som känns mer rätt än broddetorp🙏 så väl känner jag dig..att jag vet att om du gick efter din egen känsla kring vart du ville bli begraven, så skulle det vara hos din mamma och pappa på broddetorp kyrkogård💚
det är så typiskt dig att tänka på andra före dig själv....du sa skogskapellet så att inte vi skulle ha så långt att åka till din grav... men det enda du gjorde din sista tid var att längta tillbaka till broddetorp igen...du ville hem igen...du ville bara hem..jag kunde riktigt känna din längtan..
jag vet vart du egentligen ville ha dina aska..och det är i..broddetorp..så därför älskade pappa min, så kommer jag alltid att tända ditt ljus just på denna plats..som betydde sååå mycket för dig💚🙏


och jag vet att du älskar att se hur vi har kontakt och träffar din släkt från broddetorp, och att du står stolt bakom jimmys axel när han arbetar nere vid kjells gård..det betyder mycket för dig att vi har kontakt, å jag är ÖVERTYGAD om att du hade ett finger med i spelet här😉💚🙏


..men jag säger dig det pappa...att jag kan inte ens vara i broddetorp utan att tårarna rinner ner för mina kinder...och att träffa de dina där är smärtsamt..då du fattas med oss såååå mycket pappa...

jag är såå glad för din skull, över att du äntligen fick "komma hem"🙏 men känner såå mycket smärta över att du inte finns här med oss längre... du vet...jag ringer fortfarande ditt nummer då och då...och brukar skriva små sms till dig...jag vet..det låter kanske dumt...men pappa.....JAG SAKNAR DIG....du är sååååååå saknad pappa.....😢





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar